Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

Hejsan! :D

  Hej! Hoppas allt är bra med er, sj känner jag mig HELT slut... Haft ridbyxor i 5 TIMMAR I STRÄCK! JAG HAR ÄNNU MÄRKEN AV DOM!   Som vanligt sitterjag och lyssnar på musik!   Skönt.     Har varit och hjälp min kompis att städa stallet! Mysigt en jobbigt har SVIN ont i min rygg för jag bar lite mycket idag!    Aja det blev fett fiint!     JA JAG SATTE DET NYA REKORDET I HOPPNING!!! 85 CENTIMETER!!!!   SÅÅÅÅÅ skönt! Sen fick jag ÄNTLIGEN träffa Amanda min bästis på Gotland!    Julia tar över bloggen nästa vecka för då är jag ju på ridläger!    Juste måste bara säga en grej!!!! Så kul imorse så försov jag mig en halvtimme... Suck   Japp så skriver min kompis bah, Kommer du snart??? :D Jag OOOHHH NEEEJ! Halv 11?!?! Nej det kan inte vara sant tänkte jag och gnuggade mig i ögonen!      Jo klart va det sant ha då var det bara att skriva att jag försov mig och kommer så fort jag kan..  Ringa hon vi skulle till i stallet och säga att jag försov mig och kommer vara några menuter sen!   Men vi kom fram i tid! Aja ha det bra!    Hejdå!  

Ps kolla den här smailen     xDDD THE FUCK??!?!   Herrå!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej! ;) Det va ett tag sen! <3 Jag fick bah lust att börja blogga igen! <3  :D    Hoppas allt är väl med er, jag är ganska trött nu börjar alla prov och allt..   Gud va trött man blir asså! Men man ska inte klaga! c; Jo lite kanske xD Jaja det ...

Nu vet jag inte varför jag inte bloggar längre men jag bara orkar inte! Jag får inte hjälp!! Aja nu måste Julia börja blogga! Jagklarar inte det här själv! Aja ska försöka blogga mer men inte ikväll! Herrå ...

Fyfan jag vet att jag är dålig på att blogga men det är ju fan ingen som läser vår blogg lixsom?!?    Jaja jag har två kompisar hemma som heter Carro och Lilli!    Bästisar vet ni! :) Ja vi har inte gjort mycke idag!    Men vi var i stan och åt mat j...

Tog ett tag men nu har jag äntligen hitat min data kabel! :) Nu kommer några bilder! :)      Söta lilla baby ÄLSKAR DIG!!!       Lilla Chaplin ska bita på allt!        Myspys! Och gött med godis! Men jag är nyttig också jag köpte hallon...

Hejsan! :) jag vet att jag är dålig på att blogga! Och jag vet inte varför Julia inte skriver för jag tror hon är hemma?   Jaja ämmm jag har inte gjort så mycket idag jo varit med Monica ( hon jag rider hos) och hämtat en soffa i Hablingbo!     Och h...

Presentation


JCBFF :DD

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jcbff

jcbff

 


Ovido - Quiz & Flashcards