Alla inlägg den 8 juli 2012

Sitter i bilen på väg till Värmland!   Ärligt så e nt Värmland det stället man vill tillbring några dagar på sommarlovet! Men ajaa..  Tydligen e det nu jag som ska blogga! Jag vet nt om jag kommer kunna blogga så mycket, jag kanske nt kommer ha så myk tid elr internet !Hah.. Men i då får väll jag berätta veckans planering ( elr en lång tid i alla fall  )


* Först några dagar i Värmlamd!

* Sen åker jag o lille brosan xD Till landstället, som jag kan meddela e bättre!

* Sen så ska vi till Göteborg, o Liseberg   


Det betyder att jag har "133-877+566 2 veckor- 455//6778*Xek"= 2 veckor kvar på hela sommarlovet..   Aja! Vi e framme snart så måste sluta! NEJ! Justa smailarna ~         ~ Hejdå! //Julia

Hej!    Är lite ledsen och ensam känner jag mig idag!   Vene men jag saknar någon vid min sida någon som älskar mig utan att man ber om det!    Jaja det är väl att jag saknar en kille!   Jaja som sakt hoppas jag Julia läser mina inlägg för jag har ju Ridläger måndag till fredag så JULIA TAR ÖVER BLOGGEN DEN HÄR VECKAN!!!!    Jag ska rida ikväll sista gången på 5 DAGAR!!    Jaja som sakt tiden går snabbt när man har roligt vilket jag kommer ha på lägret hoppas jag om jag inte ramlar av och bryter något första dagen!    Nej då händer inte! (Hoppas jag)   Aja ibland går det bra men ibland åt helsike!    Ja nej men nu ska jag gå och byta om för att rida! OM NÅGON SOM KÄNNER/KAN SÄGA TILL JULIA ATT JAG ÄR PÅ LÄGER DEN HÄR VECAN ÄR JAG TACKSAM OM NI KAN SÄGA DET TILL HENNE!! :DD PUSS PUSS ÄLSKAR ER!!    Herrå!   

Presentation


JCBFF :DD

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jcbff

jcbff

 


Ovido - Quiz & Flashcards