Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Hejsan! :D

Hej! Julia här! Ledsen att vi nt har bloggat på länge!   Men i förrgår så hann vi nt! o i går så var ett JÄKLIGT oväder så vi kunnde nt blogga då! Aja...   I dha så har vi varit hemma och sen så åkte vi till nåt ställe där man kunnde plocka jordgubbar för 15 kr liter!   JUSTE! Vi var på Tivoli som hete Tivoli, i Köpenhamn! Men Cassandra ska lägga ut lite bilder o sånt sen! Men en grej jag vill skriva om Tivoli Tivoli, det  fanns en as läbbbig berg och dalbana med loppar o snurrar o sånt läskigt! Elafall jag åkte den! Urrr vad det var kul/läskigt !HAHA   Ja nu ska jag lägga ut lite bilder från i förrförrgår! ( När vi senast gjorde inlägg ) 


  Här var vi på kullaberg, as najjs!   


  Fint!


  Här var dom som bodde i en kvarn! Coooolt   Hah..


Juste mina älskade smailar ~           Så.. Hah! Aja nu får Cassandra skriva lite!? Hejdåå..



Heej! :DD

HUUUU VAD SLARVIGA VI HAR VARIT ATT BLOGGA!!!!!!   Jaja som sakt när vi va på Tivoli kom vi hem typ kl 10:30 så jag bah måste..blogga.. men Carolin skulle hjälpa oss med bilderna och sen tog det för lång tid och så gick vi och la oss! Sen igår åska det någe FRUKTANSVÄRT så vi fick inte ha datorn eller mobilerna igång! Därför har vi inte blogga på 2 dar!    Nu kommer bilder från Tivolit i Köpenhamn!   


  Flygande mattan åkte den och mådde så illa så jag var på gränsen på att spy!  


  Spinorna någon karusell som snurrar runt och är JÄTTE rolig!!!   


Ja orkar  inte skriva så mycket tror Julia har krivit det mästa!? Aja måste skriva en grej bara!! :DD Jag och Julia cyklade på kvällen och ska kolla på några kossor ahh vad tror ni händer?! Jo visst Julia trampade i en brännäsla och trampade i en vattenpöl med hennes nya skor och fick cykeln över låret!   Jag ramlar ner i ett dike fullt av lera och vatten när jag blev HELT J***** GEGGIG AV DEN S***** LERAN!!!   Aja nu måste jag sova vi ska ju åka hem med båten imorgon! Godnatt!   puss puss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej! ;) Det va ett tag sen! <3 Jag fick bah lust att börja blogga igen! <3  :D    Hoppas allt är väl med er, jag är ganska trött nu börjar alla prov och allt..   Gud va trött man blir asså! Men man ska inte klaga! c; Jo lite kanske xD Jaja det ...

Nu vet jag inte varför jag inte bloggar längre men jag bara orkar inte! Jag får inte hjälp!! Aja nu måste Julia börja blogga! Jagklarar inte det här själv! Aja ska försöka blogga mer men inte ikväll! Herrå ...

Fyfan jag vet att jag är dålig på att blogga men det är ju fan ingen som läser vår blogg lixsom?!?    Jaja jag har två kompisar hemma som heter Carro och Lilli!    Bästisar vet ni! :) Ja vi har inte gjort mycke idag!    Men vi var i stan och åt mat j...

Tog ett tag men nu har jag äntligen hitat min data kabel! :) Nu kommer några bilder! :)      Söta lilla baby ÄLSKAR DIG!!!       Lilla Chaplin ska bita på allt!        Myspys! Och gött med godis! Men jag är nyttig också jag köpte hallon...

Hejsan! :) jag vet att jag är dålig på att blogga! Och jag vet inte varför Julia inte skriver för jag tror hon är hemma?   Jaja ämmm jag har inte gjort så mycket idag jo varit med Monica ( hon jag rider hos) och hämtat en soffa i Hablingbo!     Och h...

Presentation


JCBFF :DD

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jcbff

jcbff

 


Ovido - Quiz & Flashcards