Alla inlägg den 24 juni 2012

  Baka lite i dha!! Mmmm   


Jaa!! När jag endå i inne så kan jag ju berätta lite om dan!! FY VAD DET HAR RENGNAT!! Typ översvämning!   Hah aja.. Jag måste berätta en PINSAM sak som hände i dha! Carolin sa till oss - Jag så en annons om att ta hand om skettisar! Om ni vill kan ni ju följa med Björn till affären och titta om den finns kvar? Och ring till dom.

Vi -  JAAA !!   Och så földe vi med till affären! Men när vi var där så hitta nt vi annonsen.. Sen så hitta vi nåt som vi trrodde var rätt annons! Så kom vi hem, och ringde?! Ja och så var det ju fel! Haha så kan ju nog lista ut resten !Hahahah   Ja sen baka vi då ju! Det va typ allt?? Just smailarna ~         Haha! Aja nu kollar vi på en film så jag måste sluta! Hejdå bloggen!!   

Heej! Ligger i sängen och funderar lite! Julia sover så att jag är typ den ända som är vaken i huset! Jag vaknade typ nu och tillbringar lite tid på min iphone! <333 :) Aja vet inga planer för idag! Faktiskt inte! :o men nått blir det alltigt! Hejdåå <333 :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


JCBFF :DD

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jcbff

jcbff

 


Ovido - Quiz & Flashcards