Alla inlägg den 23 juni 2012

Heej! Julia här, tänkte lägga upp lite bilder från i går! Aja.... Här kommer dom   


  Man får vara nöjd med det man får! Hahha   


  Usch! Det fanns en konstutstälning där med fett läskiga tavlor   


  Nt så läskig, men endå!! Man kan ju drömma mardrömmar om den! ( Fett läskigt   )


Aja! Efter som det här e kvällens inlägg för mig, och Casssandra har berättat typ allt?! Så skriver jag bara mina ROLIGA smailar haha! Här kommer dom ~         Hihi! Det var dom! Jaha Då e det väll GODNATT då?? Så GODNATT !  Hejdå!

Hej!   Idag sa Julia bah ämm vi har typ sove hela dagen hon sa att kl va 10:00 Och jag bah åhh så lite tänkte jag!! Sen så kolla jag kl och jag bah Julia kl är HALV 12!!!   Julia sa VA?!?! VA?!?!? VA!?!?!    Jag tyckte det var VÄLDIGT sköönt att sova lände med tanke på att vi sov på lofftet igår   Aja sen märkte vi att Björn hade ätit upp allt bröd ahh lixom! Jaa då fick vi pengar och cycklade till affären...    det var jag inte så pepp på men iallafall han är så snäll mot oss så vad gör man inte för en som är snäll!    Sen kom vi hem och tog varsien toast.  Carolin va typ sjuk idag så hon låg i sängen nästan hela dagen! Stackare    Sen kommer jag inte ihåg mer! :( Aja det KANSKE kommer ut bilder från igår!    Godnatt    <333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


JCBFF :DD

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jcbff

jcbff

 


Ovido - Quiz & Flashcards