Alla inlägg den 19 juni 2012

       Först åkte vi till ett SPÖKSLOTT!   Hah Fast det va nt så läskigt   


  Sen gick vi in det! Det kostade att gå in, men vi såg nt det förren vi gick ut?! Ellafal   


  Wooow!! Svindel skit läskigt Urrr   


  Nästa ställe va Skånes nationalpark, det var skit coolt   


  Så cooolt !! Haha   


  Haha!! Lilla Wilda    Tror du att du e kung elr?   


Det va typ det!! Hejdåå   // Cassandra o Julia :))

       Först åkte vi till ett SPÖKSLOTT!   Hah Fast det va nt så läskigt   


  Sen gick vi in det! Det kostade att gå in, men vi såg nt det förren vi gick ut?! Ellafal   


  Wooow!! Svindel skit läskigt Urrr   


  Nästa ställe va Skånes nationalpark, det var skit coolt   


  Så cooolt !! Haha   


  Haha!! Lilla Wilda    Tror du att du e kung elr?   


Det va typ det!! Hejdåå   // Cassandra o Julia :))

Idag så vaknade jag som vanligt med Wilda och Julia i sängen! Wilda är en av deras hundar den andra heter Smilla.

Jag ska jag ta det lung för jag har så SJUKT ont i mina hälsenor... Suck har haft det jätte länge.  Jag vet inte heller vart vi ska åka idag! Men aja. Som sakt ska vi börja lägga upp bilder och så i kväll typ. Vi ska bara lära oss! :D

 Ja hoppas allt är bra med er! Får se om jag kanske ska kolla upp mina hälsenor! 

HA DET SÅ BRA IDAG! Herrå//Cassandra   

I dag ska vi typ åka nån stans ? Vet nt var en.. Asså vi e kompisar då 

som liksom e i Skåne nu !   ( Min pappa bor där ) Aja ? Vi kan lägga upp lite bilder och sånt sen!  Woop Woop      Haha fan vad jag älskar dom här smalisarna       Hah roliga :DDD Aja Hejdååå // Julia    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


JCBFF :DD

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jcbff

jcbff

 


Ovido - Quiz & Flashcards