Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

Onsdag STÄDAG!!! :) <333

Hejsan! Idag har det varit en ganska lung dag. Vi har städat rummet på morgonen och gjort Carolin och Björn stolta! :) Jag och Julia har cyklat väldigt mycket idag känns som man har cyklat maraton!   hihi! Idag fick vi pannkakor till lunch gott!! Sen var jag och Julia nere vid havet med hundarna och badade!   sen åkte vi till Malmö och jag hälsa på min pappa, han skulle till Tyskland med Farmor och Farfar ;) Ja och nu sitter man i soffan och kopplar av och ska snart se på filmen Farsan! :) sooov gott!   //Cassandra



Haj Haj!    Jag sitter brevid Cassandra i soffan, i dag tänkte vi göra ett " dubbel inlägg " Aja.. Jag tänkte berätta lite om hur det igentligen e ~ Jag och Cassandra bor nt tillsammans. Mina  föreldrar e skilda och min mamma bor i Vaxholm och min pappa bor i Skåne. Cassandra bor på Gotland.. Vi blev bästisar när min pappa bodde på Gotland!   Så nu e jag hos min pappa och hans fru och då   Cassandra   Hon hälsar på! Jaja Cassandra har ju berättat vad vi gjorde i dag! Men jag måste berätta en sak! Haha   I dag va vi ju och bada med hundarna, då så skulle vi gå hem efteråt! Så såg vi en familj som badade. Mamman badade med deras dotter hon va typ 4-5. Aja men mamma badade utan överdel..    Sen kolla vi åt andra hållet, gissa vad vi ser? Hennes " man " ligger där och solar HELT NAKEN!   ( Det fanns ingen sol ? ) Sem kom deras barn och klär av sig kläderna och kramar sin pappa båda HELT JÄVLA NAKNA!! Hahahah   Haha som sagt älskar dom här smailarna        Haha!! Jaha det var väll allt Hejdå och godnatt   // Julia !! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej! ;) Det va ett tag sen! <3 Jag fick bah lust att börja blogga igen! <3  :D    Hoppas allt är väl med er, jag är ganska trött nu börjar alla prov och allt..   Gud va trött man blir asså! Men man ska inte klaga! c; Jo lite kanske xD Jaja det ...

Nu vet jag inte varför jag inte bloggar längre men jag bara orkar inte! Jag får inte hjälp!! Aja nu måste Julia börja blogga! Jagklarar inte det här själv! Aja ska försöka blogga mer men inte ikväll! Herrå ...

Fyfan jag vet att jag är dålig på att blogga men det är ju fan ingen som läser vår blogg lixsom?!?    Jaja jag har två kompisar hemma som heter Carro och Lilli!    Bästisar vet ni! :) Ja vi har inte gjort mycke idag!    Men vi var i stan och åt mat j...

Tog ett tag men nu har jag äntligen hitat min data kabel! :) Nu kommer några bilder! :)      Söta lilla baby ÄLSKAR DIG!!!       Lilla Chaplin ska bita på allt!        Myspys! Och gött med godis! Men jag är nyttig också jag köpte hallon...

Hejsan! :) jag vet att jag är dålig på att blogga! Och jag vet inte varför Julia inte skriver för jag tror hon är hemma?   Jaja ämmm jag har inte gjort så mycket idag jo varit med Monica ( hon jag rider hos) och hämtat en soffa i Hablingbo!     Och h...

Presentation


JCBFF :DD

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jcbff

jcbff

 


Ovido - Quiz & Flashcards