Alla inlägg under juni 2012

Hejsan! :) Idag Midsommar myspys! :P Jaja idag vaknade ju vi på loftet! Julia sov lite men jag sov som en sten! :DD

sen vaknade vi upp och tog varsien toast!    Sen insåg vi att vi måste ta in allt... Suck aja bara att göra! Så vi tog ner allt från en stege.. Det var ju bara upp och ner upp och ner!    sen går vi in och Björn sätter på musik och vi gör oss i årning för att åka till Carolins föräldrar! Jag fixa en jätte gullig frisyr på Julia! Julia gjorde en vanlig fläta på mig! Så satte vi på oss kläningar och åkte iväg!    Värdens  finaste väder vi fick SPÖ rengn... Fint att gå på Midsommar firande/Midsommar stång med kläningar i SPÖ reng... Aja sen kom vi fram och åt lunch sen åkte vi på det här dansa runt Misommar stången.    (vi va INTE med att dansa!!!) Sen åkte vi hem till Carolins föräldrar igen och jag och Julia tog mackor och sen gick vi och satte oss i bilen en stund, för alla harde gått för att sova i nån halvtimme. :) Sen gick vi in och och åt kaka med hallon och banna och grädde! Ja sen kommer jag inte ihåg mer?!?    HJÄRNSLEPP!!! Nej vänta vi spelade kubb med Carolin och Björn och spelade dart Caroline vann och jag kom 2:a Björn 3:a Julia4:a! Julia får bäretta rästten! Juste sen vill jag önska Amanda Cremer Lycka till med Ludde imorgon! :)<3333  Ha det bra Heejdå! <333


Hallooj!   Ja Cassandra har ju berättat det mästa, men jag sak ändå försöka berätta lite!! <33 I morrse så gjorde jag ett litet inlägg, fast då berätta jag ju nt vad vi hade gjort eftersom aa... Det var morgon   Aja.. JUSTE ! Jag skulle berätta om när vi spela dart ( kasta pil ) JAG SÖGGG!!     Haha jaja... :DD Men juup... Just när vi var vid midsommar stången så var det värsta utställningen ( tavlor ) där.. Det fanns några fett läskiga tavlor där!! Vi ska lägga ut kort i morgon, vi e liksom borta nu.. Aja   Det var typ allt! Godnatt  ! Nej vänta smailarna ~         Så dagens smailar! Haha HEEJDÅÅ!   

Heej bloggen! Just nu ligger jag uppe på lofftet och myser! Cassandra sover.. Aja ville bara säga det, fast vi bruker nt blogga 9 på morgonen på midsommarafton... JUSTE midsommarafton!!! :DDD Det har hänt med alla smailar så jag kan nt göra några roliga nu men sen i kväll kanske...;) Aja! Glad midsommar <33

  Idag så bakade vi bullar till Missommar imorgon!


  Hah! Vi ska sova uppe på det dammiga loftet ;DD


  Myssiiggt!   Men läskigt   


Aja jag tänkte skriva lite vad vi har gjotrt i dag!   Fast ni kanske redan vet det eftersom aa... Bilderna. Men vi har då bakat bullar tills i morron! Sen så städade vi på loftet där vi ska sova.. Urr ja juste vi ska sova där uppe och om vi lyckas så får vi 50 kr om vi nt gör det så måste vi putsa fönster! Hoppas vi klarar det!   Jaja Goodnatt   Trött..  Vänta glömmde en sak måste lägga ut några smailar ~        Sååå roliga.. // Julia!


Heej! Idag vaknade jag först och tog mig en toast! Sen sa Björn den roliga kommentaren - Jag vet hur man får upp Julia :P Han skrek JULIA har du tagit bort din facebook? Hon bah eee neej och kom springandes upp! Sen Björn bah bara skoja! Julias min=   Haha :P Aja sen gick jag jag och Björn 5 kilommer med hundarna! Min min=    hihi det var SVIN varmt... :D sen var jag ute och cykla med julia med en gång... Jobbigt chek! :DD aja sen var jag och Julia ute och gjorde lite agility med hundarna! :) Söta Wilda hoppade 40 centimeter!   Ja och så får man en äppelskrutt i huvet när man sitter och skriver till bloggen! :P :DD Godnatt! <333





Hejsan! Idag har det varit en ganska lung dag. Vi har städat rummet på morgonen och gjort Carolin och Björn stolta! :) Jag och Julia har cyklat väldigt mycket idag känns som man har cyklat maraton!   hihi! Idag fick vi pannkakor till lunch gott!! Sen var jag och Julia nere vid havet med hundarna och badade!   sen åkte vi till Malmö och jag hälsa på min pappa, han skulle till Tyskland med Farmor och Farfar ;) Ja och nu sitter man i soffan och kopplar av och ska snart se på filmen Farsan! :) sooov gott!   //Cassandra



Haj Haj!    Jag sitter brevid Cassandra i soffan, i dag tänkte vi göra ett " dubbel inlägg " Aja.. Jag tänkte berätta lite om hur det igentligen e ~ Jag och Cassandra bor nt tillsammans. Mina  föreldrar e skilda och min mamma bor i Vaxholm och min pappa bor i Skåne. Cassandra bor på Gotland.. Vi blev bästisar när min pappa bodde på Gotland!   Så nu e jag hos min pappa och hans fru och då   Cassandra   Hon hälsar på! Jaja Cassandra har ju berättat vad vi gjorde i dag! Men jag måste berätta en sak! Haha   I dag va vi ju och bada med hundarna, då så skulle vi gå hem efteråt! Så såg vi en familj som badade. Mamman badade med deras dotter hon va typ 4-5. Aja men mamma badade utan överdel..    Sen kolla vi åt andra hållet, gissa vad vi ser? Hennes " man " ligger där och solar HELT NAKEN!   ( Det fanns ingen sol ? ) Sem kom deras barn och klär av sig kläderna och kramar sin pappa båda HELT JÄVLA NAKNA!! Hahahah   Haha som sagt älskar dom här smailarna        Haha!! Jaha det var väll allt Hejdå och godnatt   // Julia !! 

Hejsan! Idag har det varit en ganska lung dag. Vi har städat rummet på morgonen och gjort Carolin och Björn stolta! :) Jag och Julia har cyklat väldigt mycket idag känns som man har cyklat maraton!   hihi! Idag fick vi pannkakor till lunch gott!! Sen var jag och Julia nere vid havet med hundarna och badade!   sen åkte vi till Malmö och jag hälsa på min pappa, han skulle till Tyskland med Farmor och Farfar ;) Ja och nu sitter man i soffan och kopplar av och ska snart se på filmen Farsan! :) sooov gott!   //Cassandra



Haj Haj!    Jag sitter brevid Cassandra i soffan, i dag tänkte vi göra ett " dubbel inlägg " Aja.. Jag tänkte berätta lite om hur det igentligen e ~ Jag och Cassandra bor nt tillsammans. Mina  föreldrar e skilda och min mamma bor i Vaxholm och min pappa bor i Skåne. Cassandra bor på Gotland.. Vi blev bästisar när min pappa bodde på Gotland!   Så nu e jag hos min pappa och hans fru och då   Cassandra   Hon hälsar på! Jaja Cassandra har ju berättat vad vi gjorde i dag! Men jag måste berätta en sak! Haha   I dag va vi ju och bada med hundarna, då så skulle vi gå hem efteråt! Så såg vi en familj som badade. Mamman badade med deras dotter hon va typ 4-5. Aja men mamma badade utan överdel..    Sen kolla vi åt andra hållet, gissa vad vi ser? Hennes " man " ligger där och solar HELT NAKEN!   ( Det fanns ingen sol ? ) Sem kom deras barn och klär av sig kläderna och kramar sin pappa båda HELT JÄVLA NAKNA!! Hahahah   Haha som sagt älskar dom här smailarna        Haha!! Jaha det var väll allt Hejdå och godnatt   // Julia !! 

       Först åkte vi till ett SPÖKSLOTT!   Hah Fast det va nt så läskigt   


  Sen gick vi in det! Det kostade att gå in, men vi såg nt det förren vi gick ut?! Ellafal   


  Wooow!! Svindel skit läskigt Urrr   


  Nästa ställe va Skånes nationalpark, det var skit coolt   


  Så cooolt !! Haha   


  Haha!! Lilla Wilda    Tror du att du e kung elr?   


Det va typ det!! Hejdåå   // Cassandra o Julia :))

       Först åkte vi till ett SPÖKSLOTT!   Hah Fast det va nt så läskigt   


  Sen gick vi in det! Det kostade att gå in, men vi såg nt det förren vi gick ut?! Ellafal   


  Wooow!! Svindel skit läskigt Urrr   


  Nästa ställe va Skånes nationalpark, det var skit coolt   


  Så cooolt !! Haha   


  Haha!! Lilla Wilda    Tror du att du e kung elr?   


Det va typ det!! Hejdåå   // Cassandra o Julia :))

Idag så vaknade jag som vanligt med Wilda och Julia i sängen! Wilda är en av deras hundar den andra heter Smilla.

Jag ska jag ta det lung för jag har så SJUKT ont i mina hälsenor... Suck har haft det jätte länge.  Jag vet inte heller vart vi ska åka idag! Men aja. Som sakt ska vi börja lägga upp bilder och så i kväll typ. Vi ska bara lära oss! :D

 Ja hoppas allt är bra med er! Får se om jag kanske ska kolla upp mina hälsenor! 

HA DET SÅ BRA IDAG! Herrå//Cassandra   

Presentation


JCBFF :DD

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

jcbff

jcbff

 


Ovido - Quiz & Flashcards